maanantai 11. helmikuuta 2013

Ihan pikaisesti vain

Olen nyt täällä, Oulussa siis. Ja täällähän on monta, monta ristipisteilijää, joista moni jopa suostui tapaamaan minut. Ja ette usko miten he kohtelivat minua tavatessamme. Mä hermostuin niin, että paiskoin Ritvan (tapaamisen emännän) orkideaa ympäri olohuonetta pariin otteeseen. Jos orkideat tarvitsevat rajuja menetelmiä kukkiakseen, niin tulossa on historian upein kukinta.

Siitä mitä ne hurjat ja röyhkeät naiset minulle tekivät, niin siitä lisää parin päivän päästä kunhan pääsen ensin takaisin kotiin ja syke laskee alle 220:n.




9 kommenttia:

  1. Hui! :-D kuulostaa jännittävältä :-). ...ja hauskalta.

    VastaaPoista
  2. :D Nää oot aika raju mimmi, kun uskalsit Ritvan kukkiin kajota. :D

    Oli TODELLA mukavaa saada kasvot tällekin blogille. Toivottavasti nähdään pian uudestaan ja ota ilman muuta yhteyttä, jos (siis kun) olet liikenteessä täällä päin. :)

    VastaaPoista
  3. Oli kiva tavata! Toivottavasti Ritva tokenee orkideaparkansa rajusta käsittelystä. Olihan se hurjaa katsottavaa! Mukavaa Oulun reissua ja toivottavasti nähdään pian uudestaan!

    VastaaPoista
  4. Kyllä nä olit järkyttävä vieras, vieläkin olen sekaisin! Mietippä hiljaa mielessäsi, miksi nä vihaat orkideaa! Kiitos kumminkin käynnistä, mietitään missä nähdään ens kerralla!

    VastaaPoista
  5. Juu ja laita sitä osoitetta tulemaan niin pääsen minäkin sinua järkyttämään. aamunkajoon ät gmail piste com

    VastaaPoista
  6. Hauska oli treffata!! Mun mielestä se orkidea oli suorastaan aggressiivinen, ei normikasvit kahta kertaa päälle käy! Jos Ritva pelkää kukkiensa puolesta niin ens kerralla voidaan treffata mun luona, mulla ei oo yhtään kukkaa :-D

    VastaaPoista
  7. Voi hitsin pimpula! Määkin oisin halunna olla näkemässä nää traakilliset tappaukset. Tappaja orkkidea?! Pitääks tässä alkaa peljätä niitäkkii. =D

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti toivut :D Harmi kun olin flunssan kourissa eikä nähty. Onneksi toiset pitivät sinusta näköjään hyvää huolta :D

    Lennu

    VastaaPoista